Для Вас, батьки





  • Батьківський комітет
 "Тільки разом з батьками, спільними зусиллями, вчителі можуть дати дітям велике людське щастя."
                                                       В.Сухомлинський.
Родина – це поєднання сім’ї та школи. 
Це спільна робота учителів, батьків, дітей, що зайняті різноманітними формами
діяльності та спілкування...
Батьки мого класу - учасники навчально - виховного процесу.
Впевнена, що творча співпраця батьків, дітей та вчителів позитивно впливає на
формування класного колективу,
виховання в учнів людяності, поваги до старших, доброзичливого ставлення до
товаришів.
Шановні батьки, ні школа без сім’ї, ні сім’я без школи не можуть самостійно
впоратись з найтоншими, найскладнішими завданнями становлення людини.
Тому маємо працювати разом, разом – ми сила!
У класному колективі створений потужний батьківський комітет.
Батьківський комітет – це об’єднання батьків, діяльність яких спрямована на
всебічне сприяння у роботі , які працюють із класом, класному керівникові,
співпрацю родини та школи на користь учнів класу.
Склад батьківського комітету:
Голова батьківського комітету – Щербакова Наталія Андріївна
Представники батьківського комітету: Фоміна Лілія, Баженова Оксана
Батьківський комітет класу зобов’язаний:
• Допомагати класному керівникові в налагодженні контакту з колективом батьків;
• Залучати батьків до спільної діяльності з дітьми;
• Впливати на формування культури батьківського спілкування;
• За необхідності бути посередником між родиною, школою, громадськими
організаціями;
• Стимулювати ініціативність і відповідальність у вихованні підростаючого
покоління;
• Висувати пропозиції щодо поліпшення освітньо-виховного процесу в школі;
• Дотримуватися етичних норм у спілкуванні з педагогами, учнями та батьками
школярів.
Батьківських комітет має право:
• Брати активну участь в організації освітньо-виховного процесу класу;
допомагати класному керівникові та школі в придбанні підручників і посібників;
• Разом з класним керівником відвідувати учнів вдома;
• Бути присутнім на уроках та позакласних заходах;
• Висловлювати свій погляд на проведення класних заходів;
• Разом з класним керівником впливати на безвідповідальних батьків;
• Проводити бесіди з учнями;
• Підтримувати тісний контакт із правоохоронними органами та громадськими
організаціями з метою захисту прав та інтересів дитини і родини, за необхідності
залучати фахівців різних галузей для роз’язання проблем сімейного виховання.
Пам’ятка батькам обдарованих дітей
❖    Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх
невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини.
❖   Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини.
Намагайтесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються
безглуздими.
❖   Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися
своїми справами. Надлишок опіки може обмежити творчість.
❖   Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов’язково засновану
на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими
ідеями та їх носіями.
❖   Допомагайте дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина,
енергія якої скута основними потребами, рідко досягає висот у самовираженні.
❖   Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається
сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже
свій творчий імпульс.
❖   Поясніть, що не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно.
Для цього потрібен час, а з боку дитини — терпіння. Вона має навчитися жити в
інтелектуальному напруженні, не відкидаючи своїх ідей.
❖   Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не
має виходити за межі пристойного.
❖    Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших
спроб виразити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.

Тибетський погляд на виховання дітей
  - Ніяких принижень і тілесних покарань. Єдина причина, по якій б'ють дітей - вони не можуть дати здачі.
 Перший період до 5 років. З дитиною потрібно поводитись "як з царем". Забороняти нічого не можна, тільки відволікати. Якщо вона робить щось небезпечне, то зробити перелякане обличчя і видати переляканий вигук. Дитина таку мова розуміє прекрасно. В цей час закладаються активність, допитливість, інтерес до життя. Дитина ще нездатна вибудовувати довгі логічні ланцюжки. Наприклад, вона розбила дорогу вазу. Дитина не розуміє, що для покупки такої вази потрібно багато працювати, заробити грошей. Покарання дитина сприйме як придушення з позиції сили. Ви навчите її не бити вази, а підкорятися тому, хто сильніший. Це Вам потрібно?
Другий період з 5 до 10. У цей час з дитиною потрібно поводитися «як з рабом». Ставити перед нею завдання і вимагати їх виконання. Можна карати за невиконання (але не фізично). У цей час активно розвивається інтелект. Дитина повинна навчитися прогнозувати реакцію людей на її вчинки, викликати позитивне ставлення до себе і уникати прояву негативного. У цей час не бійтеся навантажувати дитину знаннями.
 Третій період з 10 до 15. Як виховувати дитину в цей період? Як з нею поводитися? Як з рівною. Чи не на рівних, а саме «як з рівною», так як Ви все одно маєте більше досвіду і знань. Радьтеся з дитиною з усіх важливих питань, надавайте і заохочуйте самостійність. Свою волю нав'язуйте в «оксамитових рукавичках» в процесі обговорення, підказками, порадами. Якщо Вам щось не подобається, то акцентуйте увагу дитини на негативних   наслідках, уникаючи прямих заборон. У цей час формується самостійність і незалежність мислення.
  Останній період з 15 років. Ставтеся до дитини з повагою. Виховувати дитину вже пізно, і Вам залишається тільки пожинати плоди своїх праць. Які ж наслідки може викликати недотримання цих правил?
 - Якщо придушувати дитину до 5 років, то Ви придушите її життєву активність, інтерес до життя, інтелект. Привчите дитину бездумно і звично підкорятися грубій силі. Зробите з неї легку жертву для всякого роду негідників.
- Якщо Ви будете продовжувати сюсюкати після 5, то дитина виросте інфантильним, нездатним до праці і взагалі до духовних зусиллям.
- Якщо Ви будете опікати дитину як маленьку після 10, то вона виросте невпевненою, буде залежною від більш самостійних друзів, які не завжди можуть надавати потрібний вплив.  
- Якщо Ви не будете поважати дитину після 15, то вона Вам цього не пробачить і піде назавжди при першій можливості.
Батьківські збори
(цікавинки) 
1. Замість роздратованого: «Пішли швидше, скільки тебе чекати!» Скомандувати: «На старт, увага ... марш!  Побігли! »
2. Замість загрозливого:« Їж, інакше не отримаєш десерт»  Потішити:« Після того, як зникне ця крихітна котлетка, до тебе прилетить щось смачне ». 
3. Замість грубого: «Прибери за собою» Мовлення мрійливим голосом: «От якби ти був чарівником, і зміг би начарувати порядок на столі ...»
4. Замість розсердженого: «Не заважай!» Сказати: «Іди, пограй трохи  сам.  А коли я звільнюся, ми влаштуємо міні-свято ».
 5. Замість незадоволеного: «Не вередуй, піратська футболка в пранні, одягай ту, яка є» Примирити з неприємністю: «Диви, а ось родичка твоєї піратської футболки.  Давай її одягнемо? »
6. Замість риторичного:« Ляжеш ти, нарешті, спати!»  Поцікавитися:« Показати тобі хитрий спосіб приховування ковдрою? »
7. Замість злого:« По дупі захотів? »Випустити пар:« Цікаво, кому це я  зараз вуха відірву і шию намилити? »
8. Замість безсилого:« Щоб я ніяких "не хочу" не чула! »
Несподівано закричати:« Ой, дивися, Капризка прибіг.  Лови, лови його, щоб він нам настрій не псував! »
9. Замість нудного:« Скільки разів повторювати »Сказати таємничим шепотом:« Раз-два-три, передаю секретну інформацію...   Повторіть, як чули ».
 10. Замість менторського: «Руки помив?» Запропонувати: «Сперечаємося, що вода з твоїх рук потече чорна?»







Немає коментарів:

Дописати коментар